Tietoa meistä

Mediuutiset on terveysalan ammattilaisten sitoutumaton uutis- ja ajankohtaismedia. Vastaamme Suomen asiantuntevimmasta terveysalan uutislehdestä, verkkosivuista ja tapahtumista. Painettu lehti ilmestyy 35 kertaa vuodessa, ja sen jakelu on noin 23 000. Mediuutisten koko sisältö ja ajankohtaisimmat uutiset löytyvät osoitteesta summa.mediuutiset.fi.

Mediuutiset tunnetaan ihmisistä, joiden intohimona on terveysalan ajankohtaisimpien ilmiöiden esiin nostaminen. Mediuutisten tapahtumien tavoitteena on olla ratkaisukeskeinen kumppani, jonka osaaminen ja palvelut tuovat merkittävää lisäarvoa kumppaneille ja heidän tavoitteilleen.

Kumppaniksi Mediuutisten tapahtumiin ja koulutuksiin?

Tapahtumissamme kävi noin 3000 lääkäriä, terveysalan ammattilaista ja päättäjää vuonna 2016. Heinäkuussa 2016 järjestimme Suomi Terveystarkastuksessa -tapahtuman Porissa SuomiAreenan aikaan, jolla tavoitimme huomattavan määrän terveysalan keskeisiä päättäjiä ja vaikuttajia. Tapahtuma tuotetaan myös heinäkuulle 2017. Lue lisää >>

Teemme monenlaisia tilaisuuksia, tapahtumia ja koulutuksia yhteistyössä eri kumppaneiden kanssa. Tarjoamme kumppaneillemme erilaisia tapahtumakonsepteja, joista kerromme sinulle mielellämme lisää. Ota yhteyttä >>

REFERENSSIT

Mediareena: Suomi Terveystarkastuksessa -keskustelutilaisuus, heinäkuu 2016, Pori  

”Projekti eteni joustavasti ja määrätietoisesti. Tavoitteemme tapahtumassa oli nostaa terveydenhuollon keskusteluun laatu ja laadun mittaaminen, pelkkien kustannusten sijaan. Tavoitteemme toteutuivat täysin.

Tapahtuma onnistui yli odotusten. Paikalle saapui paljon valitsemaamme kohderyhmään kuuluvia henkilöitä, jopa niin paljon, että tila jäi liian pieneksi porukalle. Itse keskustelu sujui luontevasti ja osallistujat olivat aktiivisia. Olimme lisäksi ajoissa liikkeellä, mikä mahdollisti laadukkaan tapahtuman järjestämisen.

Voin suositella Mediuutisia yhteistyökumppanina, koska yhteistyö oli helppoa ja Mediuutisten tiimi piti huolen aikatauluista ja projektin etenemisestä. Oli mukava tulla hyvin valmisteltuihin palavereihin ja tehdä yhteistyötä ammattitaitoisten ihmisten kanssa. Mediuutisten toimialaymmärrys on vahva. Pääsimme projektissa nopeasti eteenpäin, koska Mediuutisilla on hyvät kontaktit terveysalan eri tahoihin. Mediuutiset on kohderyhmässään vahva ja tunnettu brändi, joka vahvistaa kumppanitoimijoiden omaa brändimielikuvaa.”

– Jani Nurisalo, Sales and Marketing Director, Doctagon Oy

Katso mitä Mediuutisten tapahtumat on tänä päivänä